2011. április 11., hétfő

Vélemény

Sziasztok babák!

Most előszőr (és remélem utoljára) nem a frisst hoztam, hanem egy olyan bejegyzést, ami kikívánkozott belőlem. Az előzményekről annyit, hogy az egyik olvasóm szépen kiosztott a chaten. Persze nem baj, mert mindenki szabadon alkothat véleményt. DE! Nem hiszem, hogy bárki számon kérhetné rajtam azt, hogy miért nem jön az új rész. Pláne nem olyanok, akik még egy sorban se fejtették ki a véleményüket egyik fejezetnél sem. Én úgy gondolom, hogy azoknak van reklamációhoz való joguk, akik igenis megtisztelnek egy két sorral. És még mielőtt bárki félreértené ez nem hiszti a komik miatt. Ugyanis úgy érzem, illetve tudom, hogy semmi jogom nincs ahhoz, hogy követelőzzek. Tudom, hogy nem vagyok közel sem olyan jó, mint a többi blogos társam, akiket tisztelek és becsülök és akikhez én sose fogok felérni. ÉS úgy gondolom, hogy az aki nem is hallatott magáról eddig, annak nincs joga reklamálni. És sajnálom, de én ilyen vagyok. Nekem nem megy úgy az írás mint egyeseknek. Ha nem jön az ihlet, vagy csak egyszerűen nem megy a megfogalmazás, akkor nem tudok mit tenni. Ez van. Kényszer hatására nem megy. Épp ezért nincs is nálam konkrét intervallum, hogy mikor jön az új rész. És pontosan emiatt nem akartam soha a büdös életbe feltenni ezt a történetet, az ilyen szituációk elkerülése végett. De volt valaki, aki meggyőzött, hogy mit veszíthetek vele? És igaza volt, mit veszíthetek? Semmit. Sőt! Előszőr csakis magam miatt kezdtem el írni és nem gondoltam, hogy ez valaha is meg fog változni. Rájöttem, hogy ez milyen jó dolog, hogy vannak emberek akiknek tetszik az amit csinálsz! És nem bújnak meg, hanem igeneis elmondják, hogy "ez tök jó volt, imádtam", vagy "nagyon béna, nem tetszik". Én minden egyes hozzászólásnak nagyon örülök, akár pozitív, akár negatív. Sőt még egy egy pipának is úgy örülök mint majom a farkának! Ebből látom, hogy jó úton haladok-e. És még egyszer mondom ez nem hiszti a komik miatt. Csupán szeretném, ha tudnátok, hogy én hogyan látom a dolgokat. Lehet engem szidni és utálni, de én még mindig azt vallom, hogy semmi sem kötelező. Én nem vagyok író, csak próbálkozok az írással, amit ilyen formában osztok meg másokkal. Mivel nyilvános, bárki elolvashatja, de senki nem teszi kötelezővé, ha nem tetszik, akkor nem muszáj olvasni, de attól, hogy nem tetszik valakinek, még nem kell másokra kígyót-békát mondani, főleg ismeretlenül..

Ezzel nem akartam senkit se megbántani. Akinek nem inge ne vegye magára. Mindettől függetlenül nagyon szeretlek titeket <3 És köszönöm azoknak, akik kitartanak mellettem annak ellenére, hogy ilyen ritkán van új rész <3

Megcsináltam a blog e-mail címét: your.love@freemail.hu  ha bármi bajotok, óhajotok, sóhajotok van és nem szeretnétek a blogon kifejteni, akkor ide írhattok.

A frissről csak annyit, hogy nem ígérek semmit. Nehogy aztán megvádoljatok azzal, hogy nem hozom időben:P DE készül és igyekszem, tudjátok;)

pusszancs, Nic


2 megjegyzés:

  1. Szia Nic és mindenki!

    El szeretném mondani, hogy Nic tényleg kiteszi a lelkét minden egyes részért. Hihetetlen mennyi energiát beletesz, többször átírja, mindig elolvastatja velem, hogy biztos legyen benne, hogy felteheti. Tényleg szívét-lelkét beleírja, és sok munkája van benne. Én tudom. Sokszor noszogatom, ugyanakkor azzal is tisztában vagyok, hogy hajnali négykor kel, és este későn ér haza. Mindig fáradt, és kevés az ideje.
    Én mégis biztattam, hogy vágjon bele, mert szerintem tehetséges, én imádom minden sorát a történetének. Nem szeretném, ha megbánná, hogy hallgatott rám. Úgyhogy, aki szidni szeretné, engem szidjon. Bár szerintem semmi oka rá. Jön a friss, folyamatosan készül, és ha felkerül elég terjedelmes, fordulatos, szerintem egy rossz szavunk nem lehet rá.
    Igen, türelmetlenek vagyunk, de csak mert annyira szeretjük. Viszont, úgy gondolom (magamból kiindulva), hogy érdemes rá várni.
    Csak ennyit szerettem volna, Nic babám ne csüggedj!!!! Szeretünk, Téged és a történetedet. <3
    Puszillak
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerintem nagyon jól sikerült ez a fejezeted is, érdemes volt rá várni, bár nem mondom, hogy a következő részt nem szeretném hamarabb olvasni! Főleg azután, hogy függőben hagytad, hogy ki áll az ajtóban! Úgyhogy légyszi hamar hozd a folytatást!

    Zsuzsi

    VálaszTörlés