2011. március 28., hétfő

Díj

Sziasztok babák!

A blog ismét gyarapodott 3 díjjal is! Ez számomra hihetetlen!! Nagyon szépen köszönöm Betsynek.
Az ő oldalait remélem már nem kell bemutatnom, de azért biztos, ami fix:http://betsy-ariana.blogspot.com
http://csapokettobetsy.blogspot.com

Szóval a titkaim:
1. kedvenc színem a lila :P
2. hiszek a gondolat erejében
3. érzékeny lélek vagyok, ami annyit tesz, hogy képes vagyok bármin elbőgni
    magam, ami érzelmileg megérint:D
4. mindenem a zene, mert "zene nélkül mit érek én?"
5. mikor Rob itt forgatott minden nap ott voltam, éjjel-nappal és még Tihanyba is utána mentem:D


A díjakhoz tartozó szabályok:
1.  Egy bejegyzés, amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek.
2.  Belinkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
3.  Továbbadni 3-5 tehetséges, lehetőleg kezdő blog társadnak és ezt tudatni is velük.
(Ezek a Liebster Blog nevű díj szabályai)


Szabályok: add tovább öt blogger írónak, és értesítsd is őket, valamint árulj el öt titkot magaddal kapcsolatban.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése