2011. május 15., vasárnap

Kicsit más

Sziasztok babák!

Nem, még mindig nem az új résszel jelentkezem, bocsi ha csalódást okozok:$ Hétvégén meglátogattam az egyik blogtársunkat Pixiet! Két csodálatos napot töltöttem nála és nem öltük meg egymást :D. Köszönök mindent Pixie  neked és a családodnak egyaránt. Egyszer meg kell ismételnünk, mert már most hiányzik :)

Imádlak <3


A másik dolog pedig, hogy pénteken volt a múzsám szülinapja és én galád módon nem emlékeztem meg róla itt a blogon. Szóval most megteszem így utólag :D



pusszancs, Nic

u.i.: legközelebb már az új résszel jövök ;) kitartás :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jajj ez a kép még a vállalható kategória. :D:D
    Nagyon örülök, hogy itt voltál és jujj jössz te még ide!!
    Na szóval remélem mostmár mindenki látja, hogy jó hely Keszthely és lehet bátran jönni a találkozóra.
    Melesleg félek, meg fognak lincselni az olvasóid, mindig én jövök a friss helyett, hol szülinapom van, hol kirándulunk. :D:D
    Jajj csak meg ne verjenek!
    Aki esetleg olvasnáa komimat, Nic írt, pötyögött a gépbe egyik este, szóval tényleg nemsokára jön a friss. ;) Én vagyok rá a tanú.
    Pussz drágám
    Siess a frissel!
    Pixie

    VálaszTörlés