2011. május 9., hétfő

Meglepetés!

Sziasztok babák!


Nem, még nem a frisst hoztam :) Ma különleges nap van. Engedjétek meg, hogy felköszöntsek egy számomra igen kedves személyt. Ez az a személy nagyon közel áll hozzám és ugyan még személyesen nem találkoztunk, de én úgy érzem, hogy jó barátok lettünk :) Ez a személy nem más, mint Pixie!! :) Drágám nagyon Boldog Szülinapot!! Kívánom, hogy legyen még ötször ennyi szülinapod és, hogy sikerüljön elérni a célokat, amelyeket kitűztél magad elé. Mivel nem vagyok olyan ügyes, mint te ezért csak egy kis versikét hoztam neked :)

Születésed napján mit kívánjak neked,
Gyönyörűt, egyedülit, nagyon-nagyon szépet!
Amit csak én kívánok neked és senki más,
Ami egyedi, akárcsak veled a nagyvilág!
Talán azt, hogy sokáig maradj meg nekem,
Hogy legyél itt mindig egészen mellettem.
Ez a kívánság is önző, látod?
Ezért egyszerűen csak Boldog Születésnapot Kívánok!




Nagyon szeretlek baba! <3

Pusszancs, Nic

1 megjegyzés:

  1. Jajjj Nic!!

    Meg akarsz bőgetni! Már a reggeli SMSednél is vissza kellet fognom magam.
    Én is nagyon szeretlek boszim. <3
    Köszönöm szépen!
    És a ballagási meglepetés után ne mondj nekem olyanokat, hogy nem vagy ügyes, bőgtem azon is, mint egy bölcsis. :)
    Nagyon szeretlek, és pénteken végre találkozunk ;)
    Puszillak
    Pixie

    Köszönöm, köszönöm. <3
    Hmmm a tortába beleharapnék. :D:D

    VálaszTörlés