2010. december 24., péntek

1. fejezet - A telefonhívás

Minden egy telefonhívással kezdődött, ami teljesen felforgatta az addigi életemet. Éppen a legjobb barátnőmmel sétáltunk hazafelé, amikor megcsörrent a mobilom. Kacarászva vettem fel.
- Halló?....Igen, én vagyok......Ez most komoly??? Úh köszönöm szépen...Igen értem...Köszönöm, visszhall. Hosszú percekig csak bámultam ki a fejemből és vigyorogtam, mint aki épp megnyerte az ötös lottót.
- Mi van?? Mondj már valamit! - mondta Laura egy kicsit ingerülten.
- Az újságtól hívtak- feleltem boldogan
- Milyen újságtól?
- Szerinted mégis hány újságtól hívhatnak fel?
- Jaaa, leesett a tantusz. Éééés mit mondtak?
- Hát csak azt, hogy..... én nyertem!! - mondtam fülig érő mosollyal
- Most csak viccelsz, ugye? - bólintottam, hogy nem, erre folytatta – Ezt nem hiszem el! - és a nyakamba ugrott – Te rohadt mázlista. Ez tudod mit jelent??
- Azt, hogy együtt vacsorázok Robert Pattinsonnal- a mondat végét már szinte énekelve mondtam. A vérnyomásom az egekbe szökött, ahogy kimondtam ezeket a szavakat. Csak most tudatosult bennem, hogy a világ legszexibb pasijával fogok együtt vacsorázni. Az út további részét végig nevettük és tervezgettük – jobban mondva Laura tervezgetett én meg csak hallgattam. Azt találgatta, hogy mit fogok felvenni, milyen lesz a hajam és a sminkem. Egész úton be nem állt a szája, talán ő még jobban izgult mint én. De nem igazán figyeltem arra, hogy miket beszél, mert az én fülemben még mindig csak az a három szó visszhangzott, amit a kedves hölgy a telefonban mondott: „Gratulálok, Te nyertél!”. Aztán feltűnt, hogy csend lett.
- Mi a baj Lori, hogy így elhallgattál – kérdeztem mosolyogva
- Semmi csak megesz az irigység – egészen furcsa grimaszba torzult az arca, mire belőlem kitört a nevetés. - Hé nem ér kinevetni! Kegyetlen a Sors, te még csak nem is akartad ezt az egészet és mégis te nyertél.

Hát igen, Lori volt olyan drága és a tudtom nélkül benevezett erre a nyereményjátékra magával együtt. Először nagyon haragudtam rá, hogy ezt csinálta, de aztán elszállt a lila köd és beletörődtem, mert eddig nem igazán állt közel hozzám Fortuna. Tulajdonképpen teljesen kiment a fejemből, erre tessék, és pont most szegődik mellém a szerencse.
- Ezt igazán nem vetheted a szememre. Fortunánál nyújts be panaszt – és ismét előtört belőlem a nevetés. Láttam, hogy Lori se bírja tovább és ő is hangosan nevetett velem.

Mikor hazaértem elbúcsúztam Loritól és csak becsörtettem az ajtón. Gyorsan levettem a kabátom és a csízmám és már rohantam volna fel a szobámba.
- Hé-hé kisasszony, hova rohansz? Nem is köszönsz édesanyádnak?
- Jaj bocsi anyu, szia – adtam neki egy nagy cuppanós puszit.
- Na mire ez a nagy jókedv?
- Hát... - húztam el a pillanatot
- Nyögd már ki! - kelt ki magából
- Oké-oké. Szóval tudod, hogy Lori benevezett egy nyereményjátékra.
- Igen?
- És ma felhívtak, hogy én nyertem – és már megint kiült a vigyor az arcomra
- Ez remek kicsim
- Remek?? - kérdeztem felháborodva – Ez fantasztikus anya! Nincs még egy ilyen lehetőségem, hogy találkozzak vele.
- Tényleg kivel is találkozol? És mi is volt pontosan a nyeremény?
- Jaj anya, ennyire figyelsz rám? Egy vacsorát nyertem Robert Pattinsonnal – teljesen kiakadtam rá. Már vagy ezerszer elmeséltem neki ezt az egész történetet és tessék ennyire figyel arra, amit mondok.
- Ő az a vámpíros fiú, ugye? - nagyot sóhajtottam, mielőtt válaszoltam volna neki
- Igen ő az... többek között – hihetetlen hogy anya is csak a Twilight-tal tudja azonosítani. Pedig nem is látta filmet.
- Most már értem mire fel ez a nagy öröm.
- Livi hol van?
- A barátnőjénél. Nem sokára megyek érte. És mikor lesz ez a vacsora?
- Holnap este – vágtam rá azonnal a szobámba menet


Amikor beléptem a szobámba egyből elterültem az ágyamon és a plafont bámulta. Fel se fogtam még igazán ez mit is jelent. Ekkora mázlim nem lehet. És ekkor határoztam el, hogy nem fogom túlságosan beleélni magam. Minek idegesítsem magam feleslegesen? Ő is csak egy srác, leszámítva hogy híres színész és nők milliói oda adnák a fél karjukat egyetlen pillantásáért. És különben is biztos a menedzsere találta ki ezt a vacsorás dolgot és a háta közepére kívánja ezt az egészet. Addig feküdtem az ágyon, amíg elnyomott az álom, ruhástól.

 

Másnap reggel arra ébredtem fel, hogy valaki zörög valamivel a szobámba. Kinyitottam a szemem és akkor láttam, hogy az én hugicám püföli a billentyűzetemet. Nagy nehezen felkeltem, hogy elvigyem a gép elől.
- Hé manócska mit csinálsz te a gépemnél? Ez még nem neked való játék. - Felvettem a kezembe és dobálni kezdtem a levegőben. Az arcára kiült a mosoly és ahogy egyre magasabbra repült, elkezdett hangosan kacagni. Annyira aranyos volt, ahogy a kis arcocskáján gödröcskék jelentek meg a nevetéstől. Úgy szerettem, mintha a saját lányom lenne. Lényegében inkább voltam a második anyukája, mint a nővére. Ránéztem az órára és már kilenc is elmúlt.
- Na megnézzük anya csinált-e már reggelit?
- Igen – mondta boldogan, majd leraktam az ölemből és már szaladt is le a konyhába. Már amennyire tőle telt, hisz még csak három éves.

A konyhában már anya nagyban neki látott a reggeli elkészítésének.
- Jó reggelt!
- Jó reggelt drágáim! Éhesek vagytok? - kérdezte miközben ölébe vette Olíviát.
- Mint a farkas! - Anyu mint mindig, hatalmas lakomát csinált reggelire. Mint egy svédasztal. Volt ott minden: tojás, sonka, pirítós, lekvár, méz, kakaó, narancslé....
- Ő anyu, azt hiszem ez egy hadseregnek is sok lenne – mondtam kacarászva
- Jaj Alexa, én csak nem akarom hogy a gyermekeim éhezzenek - ő is mosolygott

Miután teletömtem magam mindenféle finomsággal, elindultam a szobámba.... illetve csak indultam volna, ha valaki nem ült volna rá a csengőre.
- Jól van, jól van megyek már. - Ki lehet az ilyenkor? És mi olyan sürgős neki? Nagy hévvel és persze kicsit mérgesen kinyitottam az ajtót.




8 megjegyzés:

  1. Szia Nic!

    Mivel már olvastam ezt a részt és még párat előre ezért nem izgulok, hogy ki áll az ajtóban, mert tudom. :D:D Emlékszem, amikor olvastam, az jutott eszembe, hogy Rob kicsit korán jött. :D:D
    Na de nem lövöm le, hogy ki az, izguljanak csak a kedves olvasók.
    Most is leírom, már mondtam, de sosem elég, hogy remekül írsz, szép kerek mondatok, leírások, részletes, de mégsem unalmas. ÉS a végén a függővég :D:D
    Nagyon drukkolok.
    Puszi
    Pixie

    U.i.: Én is akarok nyerni egy vacsit Robcival. Én még ilyen fanficet nem olvastam, máris egyedi a sztorid. ;) <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon Jó lett az első rész remélem hamar hozod a következő részt mert kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  3. Szióóó!
    Nagyon tetszik a kezdés, gondolom a folytatás is legalább ennyire izgalmas lesz . Nagyoooooooon várom :D
    Kíváncsi vagyok , hogy milyen karaktert álmodtál meg Robnak. A bunkó nőcsábászt esetleg a hősszerelmest vagy a kettő keverékét ?
    Felcsigáztál:D Puszóó

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Őszinte véleményt kértél hát azt is kapsz:) Tetszett bár néha úgy éreztem sietsz. Egyből a dolgok közepébe csaptál ami nem rossz legalább nem kell a kőkorszaktól kezdve olvasni a dolgokat és nem alszom el félúton:) Szóval pirospont érte:) De azért nyugodtan részletezhetsz is egy két dolgot. Oké Alexa fel van spanolva, hogy Robbal találkozik ez megvan. De tudod ha én taliznék vele tuti egy csomó dolog járna a fejembe. Mit vegyek fel, milyen lehet, miben lesz, mirőpl beszélgessek vele stb. Ő meg "csak" nagyon örült. Jó persze egy két dolog felmerült benne is de ezt nyújthattad volna még bátran. Összessségeben tetszett és érdekel, hogy mi lesz. Én is kíváncsi vagyok Rob milyen lesz majd és hát Alexa is még tuti tartogat meglepiket. Várom a kövit egyenlőre nem okoztál csalódást:) Élvezed a teljes támogatásom:)
    Csók:
    Kesha

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Pixie baba:): igen te már előnyhöz jutottál a többiekkel szemben és köszönöm, hogy rávettél erre:) és hogy bíztatsz folyamatosan <3 hát sajnos nem tudom elintézni neked a vacsit Robbal, be kell érned azzal, hogy olvasol róla :P puszi

    Zsófi: köszi, hogy írtál:) ha minden igaz akkor ma (azaz csütörtökön) hozom nektek a kövit. remélem nem okozok majd csalódást;) puszi

    Szélkisasszony: köszi a komit:) örülök, hogy tetszik. hát hogy Rob milyen lesz az majd kiderül a folytatásból;) szóval még izgulhatsz egy keveset:P puszi

    Kesha: annyira örülök, hogy itt voltál és olvastad. Sokat jelent a véleményed. Igyekszem a következő részekben részletesebben leírni dolgokat, de nem ígérek semmit:P annak is örülök, hogy tetszett és hogy Rob milyen lesz hát... majd kiderül:D próbálok nem csalódást okozni és köszi, hogy támogatsz;) (egyenlőre:P) Puszi <3

    VálaszTörlés
  6. Sziaaaa:) Nos itt vagyok ugyan egy kis késéssel de jobb később mint soha:D

    Tetszett a rész és a bevezető is. Ez a vacsorás dolog mindig egy érdekes szituáció és kellemes vagy kellemetlen meglepetéseket hozhat magával :D gonosz leszek és remélem, hogy kellemetlen mert imádom amikor balhé van:D Persze ez még csak az első fejezet így nem várhatom el, hogy rögtön csete-paté legyen hiszen még össze sem jöttek:D

    nos a vége...én nem hiszem Rob az...mert túl egyszerű lenne. De talán pont ezért ő az :D Nem tudom és éppen ezért iszonyatosan várom az új fejezetet ami remélem még 2010-ben felkerül :D

    Pusz
    Kim

    u.i Bocsi, ha hülyeségeket írtam:D jellemző rám:D

    VálaszTörlés
  7. Szia Kim!

    köszi, hogy itt voltál és írtál is:) már most imádlak<3 hát hogy mi lesz a vacsorán az még nem most fog jönni:P a következő részt pedig ma felteszem, mert holnap nem hiszem hogy lesz rá időm, szóval nem kell sokat várnod;) Nem volt hülyeség amit írtál és én is ilyeneket szoktam összehordani úgyhogy....:D

    pusszancs

    VálaszTörlés
  8. Szia Nic!

    Megkaptam a mailt, jöttem is!^^ Igaz, hogy most csak az első fejezetre van időm, de mindenképpen kíváncsi voltam, és meg kell mondjam, pozitív meglepetések értek :P Mr. Pattinson mindig fel tudja borzolni a kedélyeket, ez alól egy nő sem kivétel szerintem, úgyhogy megértem Alexa lelkesedését :D Aranyos volt és meg kell hagyni, tetszik, hogy nem egymásba ütköznek, nem leborítják egymást kávéval, és nem egy forgatáson esnek egymásba :D Szóval határozottan jó pontokat szerzel :P Aztán tetszett, ahogy Alexa közvetlen környezetét is bemutattad, az anyukáját és a testvérét ^^ Biztos egy kisangyal lehet :) Kezdek nagyon-nagyon kíváncsi lenni a folytatásra, szóval holnap, amint ide ülök, neki is esem a folytatásnak, hogy meglepjelek sok kommenttel :P De azt már most is tudom, hogy szuper kis töri lesz ez!^^

    xoxo, GucciGirl

    VálaszTörlés