2010. december 31., péntek

B.U.É.K.

Sziasztok!

Szeretnék nektek Boldog Új Évet Kívánni! :) Remélem jövőre még több olvasóm lesz és megszállnak az ihlet manók, hogy tudjak nektek jó kis részeket gyártani. Nagyon imádlak titeket <3 Bulizzatok jól, igyatok sokat:P élvezzétek ki ezt a napot;)

pusszancs, Nic


Újra szilveszter, vége az évnek
az évzáró ünnepe a népnek!
Hopp, talán lemaradt egy ékezet?
Dehogy, nem kell ellenőriznetek!
Csőlátásom, van de a whiskytől
és nem kérek elnézést senkitől!
Megyek és eszek egy pár főtt virslit,
ne írjak butaságokat, pont itt!
Jól van, most már sokkal jobban vagyok,
így már tisztább fejjel írogatok!
Nektek is kívánom tiszta szívből,
minden tervetek jöjjön be egyből!
Az összes álmotok, mely nem játék
az újévben biz valóra váljék!

B. Ú. É. K.


2 megjegyzés:

  1. Szia Nic!

    Nagyon Boldog Új Évet kívánok Neked! Az év egyik legnagyobb ajándéka a barátságod, mert ugye barátok vagyunk?? Te nekem biztosan. Nagyon megszerettelek, remélem jövőre is itt leszünk egymásnak. :D:D Nem szabadulsz tőlem, úgyhogy készülj, mert jövök a kommentjeimmel, és a piszkálódásommal, addig nem hagylak nyugodni, míg újabb és újabb fejezeteket nem írsz.
    B.U.É.K. még1x.:D
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Pixie Babaaa!!!

    Annyira imádlak <3 örülök, hogy a barátodnak tartasz :D (bevallom férfiasan hogy könnyes lett a szemem :$) és szerintem is azok lettünk, ez alatt a rövid idő alatt, amióta ismerjük egymást :D szóval nem szabadulok tőled... ezt valahogy sejtettem. a kíváncsiság nagy úr ugye? :D de nehogy azt hidd hogy én békén hagylak:P a butyuta komijaimra mindig számíthatsz és ha segítség kell, tudod hogy it vagyok ;) ja és még mielőtt elfelejtem: B.U.É.K.!!!!!! teljesüljön minden álmod

    sok sok szivecske

    pusszancs, Nic

    VálaszTörlés